Visszaestek a Porsche eladások, alig fogy az elektromos Taycan
A tisztán elektromos hajtásláncú Porsche Taycanból tavaly közel 50 százalékkal kevesebbet adtak el, mint 2023-ban.
A tisztán elektromos hajtásláncú Porsche Taycanból tavaly közel 50 százalékkal kevesebbet adtak el, mint 2023-ban.
A Xinzhi Group a pénzügyi adatai alapján nem számít különösebben nagy autóipari beszállítónak, de épp tavaly júniusban jelentette be együttműködését a Volkswagennel.
Az Italdesign Quintessenza még a legújabb hibrid Bugattinál és elektromos Rimacnál is erősebb.
Ötvenmilliárdos gyártósor jön, a külügyminiszter szerint kutatásfejlesztéssel is fognak foglalkozni.
A modernizált külsejű és technikájú legfrissebb Tesla iránt igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A hátsókerék-hajtású tisztán elektromos Mazda 6e a Tesla Model 3 új riválisa.
A felfrissített Tesla Model Y a Cybertruckéhoz hasonló első lámpákat kapott, javult a gyorsulása, és nőtt a hatótávja.
A 340 lóerős Enyaq RS utódjának érkezéséig az Enyaq Sportline a legsportosabb új elektromos Skoda.
Az elektromos autókat akár otthon vagy a munkahelyen is tölthetjük, így elhalványulni látszik a vita, hogy ilyen szempontból a belső égésű motorral szerelt vagy a tisztán villanyos változat a praktikusabb-e. Ha út közben kell “etetni”, a gépet, az sem kidobott idő, ezért adunk pár tippet, hogy mire lehet felhasználni ezt a szűk fél órát.
Az Aptera kivételesen nem egy újabb hatalmas és ólomnehéz pazarló elektromos autó.
A Skoda hivatalosan is leleplezte az új dizájnnal és modernizált technikával támadó Enyaq villanyautó testvérpárt, melynek kupé kivitele rekordalacsony légellenállású.
Állami támogatás hiányában a korábbiaknál jelentősen kevesebb elektromos autó fogyott a németeknél, de a hibridek egész jól teljesítettek.
A német cég résztulajdonosa a kínai autógyártónak.
A Las Vegas-i CES 2025-ön debütált a meghökkentő formájú Honda 0 Saloon és 0 SUV.
Az egyre több konnektoros autót gyártó kínai SAIC-GM-Wuling fontos mérföldkőhöz érkezett.
Első próbálkozásra is elég tetszetős autót hoztak össze a japánok.
A japán gyártó első saját fejlesztésű EV platformja két év múlva debütálhat.
A Skoda Enyaq mindkét változatának alaposan felvarrják a ráncait.
2025-ben a tavaly eladott elektromos autó mennyiség több mint duplájával tervez a kínai vállalat.